Wednesday, May 2, 2012

home sweet home

Alhamdulillah, aku selamat tiba kat umah lebih kurang 8.30 malam tadi. Penat, ngantuk, serabut tengok baju kotor tak berbasuh, macam2 lagi lah... 

Esok dah mula kerja balik lepas berehat tanpa bekerja selama enam hari, malas rasanya. Bos, nak cuti lagi boleh tak? Hehehe...





Ke sinilah aku menghilang selama enam hari yang lalu. Insya Allah, cerita dan gambar lain akan menyusul kemudian. Untuk sementara waktu ni, biarlah dua gambar di atas bercerita. Alaa... korang mesti boleh teka punyalah. Mungkin peneka bertuah dapat sesuatu, kot? Hurmm... boleh difikirkan...

footnote: aku kecewa sungguh, apa yang aku harapkan tidak menjadi kenyataan. Nampaknya selepas ini aku dah tak boleh nak berharap lagi. Biarlah segalanya berlalu pergi. Aku pasrah seadanya...  


2 comments:

  1. alamak, tak dapat teka lah kedua2 gambar di atas tu ...

    yup, dalam kehidupan tak boleh mengharap sangat ... nanti kecewa huhuhu ...

    ReplyDelete
  2. Alamak! baru nak bagi hadiah pencil case, hehehe...

    betul lah, kecewa yang teramat sangat jadinya... huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...