Sunday, April 23, 2017

open trip surabaya

Memandangkan aku masih lagi tak tau nak pilih gambar untuk trip Jogja dan Solo hari tu, which is I'm not sure how long it will takes and in few days aku ada another trip pulak, maknanya blog ni akan berhabuk lagi. Jadi, aku nak bukak iklan kalau2 ada yang berminat nak join.


Date: 26 August - 3 September (Cuti sekolah dan Eid Adha).
Outbound/Inbound: Kuala Lumpur - Surabaya - Kuala Lumpur.
Rough plan: Bromo, Kawah Ijen, Ranu Kumbolo, Taman Negara Baluran (optional) and few more bergantung pada final decision.

Mungkin trip ni tak smooth macam korang bayangkan, jadi kalau ada sesiapa yang nak join, aku harap sangat bukanlah seorang yang cerewet dan tak berkira. Lagi satu, aku dan travel partner ni bukan jenis giler kentang nak budget, kadang2 kitorang ni teringin jugak nak melepak perabis duit. 

Kalau ada yang berminat boleh email aku ke anne_rmz@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...