Monday, December 24, 2012

dugaan di permulaan

Aku sekarang ini berada di negara seberang. Mengakhiri tahun 2012 dengan trip yang panjang. Awal perjalanan kami sudah diuji dengan pelbagai dugaan. Meredah hujan lebat.. tiket bas yang dah dibooking dah dijual.. mengharung banjir separas betis..

Jika ditanya tentang perasaan, aku tak tahu nak cakap apa. Give up, kecewa, nak nangis, nak tergelak, semuanya pun ada. Tapi dalam hati hanya Allah je yang tahu betapa kencangnya debaran di dada.

Kalau di permulaan aku bertiga, kemudian berempat dan sekarang ini aku kembali solo. Harapnya perjalanan ini dipermudahkan olehNya dan aku selamat kembali ke tanah air.

3 comments:

  1. Anne,
    Take care. Perjalanan u jauh lagi tu...

    ReplyDelete
  2. Guys,

    insya Allah, semuanya akan selamat. sekarang duk tengah kira hari nak balik tanah malaya..
    =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...